Aftenskolen SAG

Aftenskolen er en forening med vedtægter og som afleverer regnskab hvert år.

Aftenskolens SAGs formål er, som supplement til øvrige aktuelle aktiviteter i SAG, at tilbyde aktiviteter af kulturel karakter i ordets bredeste forstand.

Vi satser således på at tilbyde både kurser, foredrag og andre aktiviteter, som efterspørges af brugerne.

Formålet er at styrke fællesskabet og det sociale liv samt lyst til at engagere gennem folkeoplysende aktiviteter.

Aftenskolen modtager tilskud til aktiviteter fra Frederiksberg kommune, da der må påregnes betaling til eksterne foredragsholdere og kursusledere, ligesom der i de fleste tilfælde må påregnes et deltagergebyr.

Aftenskolen er medlem af DOF - Dansk Oplysnings Forbund – en landsorganisation for aftenskoler, der ønsker at udbrede folkeoplysning på et frit og neutralt grundlag - uafhængigt af parti politik.

Aftenskolen SAG blev stiftet 1.7.2021 og er p.t. konstitueret med denne bestyrelse:

Birthe Markman (SAG beboer)

Bjørn Kirk (ekstern)

Bodil Bauer (SAG beboer)

Hanne Køhlert Jepsen (SAG beboer)

Marie Markman (Ekstern)

Revisor: Peter Bechlund (SAG beboer)

Suppleant: Eva Lundh (SAG beboer)

Alle er velkomne til at komme med forslag og deltage; hvis man vil være medlem af aftenskolen, er prisen 100,- kr. om året, hvorefter man kan vælges til bestyrelsen og være yderligere medbestemmende.

Indbetaling kan sek til  MP 337757 eller Fælleskassen reg. nr. 8411 og konto nr. 2052940 med angivelse af  navn.